سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه آموزش شابلون برچسب تاتو موقت متحرک پوست زنانه دخترانه

نحوه چاپ طرح شابلون تاتو روی پوست توسط کاغذ استنسیل

نحوه چاپ طرح شابلون تاتو روی پوست توسط کاغذ استنسیل 

 

نحوه چاپ طرح شابلون تاتو روی پوست توسط کاغذ استنسیل

 

چاپ طرح تاتو روی پوست بدن به طریقه های مختلفی مانند کاغذ استنسیل، کشیدن طرح روی پوست، چاپ طرح پیرینت شده با اسپری های چاپ و یا استون، استفاده از مام و… صورت میپذیرد.
تمامی روش هایی که گفته شد به غیر از کاغذ استنسیل غیر اصولی میباشد و معایبی مانند آسیب رساندن به پوست، طول عمر پایین طرح تاتو، غیر بهداشتی بودن، کیفیت پایین طرح تاتو و… را شامل میشوند.

این کار دو نوع وسیله نیاز دارد:
یکی از این وسایل کاغذی است که طرح شما را در بر دارد و دیگری مایعی است که طرح شما را به پوست منتقل میکند.

بهترین روش استفاده از کاغذ استنسیل مخصوص تاتو جهت کشیدن طرح و استفاده از محلول های مخصوص چاپ می باشد که نه تنها آسیبی به پوست وارد نمیکند، طول عمر طرح چاپ شده بسیار بالا رفته و همچنین طرح چاپ شده بسیار با کیفیت و واضح میباشد.
البته میتوان از مایع ضد عفونی کننده دتول و یا مام اُلد اسپایس به عنوان جایگزین محلول چاپ کننده استفاده نمود که توصیه نمیشود.

 

 

چند نمونه طرح پرطرفدار شابلون تاتو

نحوه چاپ طرح شابلون تاتو روی پوست توسط کاغذ 

آموزش تصویری مراحل کار درست کردن شابلون 

چطور شابلون تاتو موقت بسازیم

 

نحوه چاپ طرح تاتو روی پوست توسط کاغذ استنسیل و مایع مخصوص چاپ طرح:

برای چاپ کردن ایتدا باید طرح پیرینت شده را بر روی کاغذ استنسیل بگزارید و خطوط اصلی و مرز های سایه ها را با خودکار یا مداد بکشید.
پس از آماده شدن طرح با محلول های الکلی و یا ضد عفونی کننده پوست، سطح پوست را به خوبی تمیز کنید، با این کار نه تنها پوست قبل از کار ضد عفونی میشود، بلکه چربی پوست و پوست های مرده از بین رفته و طرح تاتو بسیار مقاومت بیشتری در برابر پاک شدن دارد.
بعد از پاک کردن پوست، پوست را به محلول چاپ کننده آغشته نموده و طرح را بر روی پوست بگذارید و به خوبی فشار دهید تا طرح با کیفیت بیشتری چاپ شود.

 

 

نکاتی که باید بدانید:

بهتر است اصلاح پوست یک روز قبل از انجام تاتو توسط مشتری صورت پذیرد و دقت شود پوست آسیب نبیند.

میزان ” محلول چاپ طرح تاتو روی پوست ” به مقدار معین باشد، چرا که در صورت کم بودن طرح به درستی چاپ نمی شود و در صورتی که بیش از حد باشد پخش می شود.

قبل از چاپ، پوست را با محلول های الکلی و یا ضد عفونی کننده سطح پوست را به خوبی تمیز کنید.

 

برچسب ها: آموزش تاتو, آموزش تاتو بدن, آموزش چاپ طرح تاتو روی پوست, آموزش رایگان تاتو, آموزش رایگان تاتو بدن, آموزش رایگان چاپ طرح تاتو روی پوست, اموزش تتو