سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طریقه آموزش شابلون برچسب تاتو موقت متحرک پوست زنانه دخترانه

چند نمونه طرح پرطرفدار شابلون تاتو موقت زنانه مردانه 2022

برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه آیسونا همه کاره برای پوست  انتخاب می‌شود، تغییرات بسیار چشمگیری برای بدن در پی دارد. از طرفی گاهی مواقع، نیاز به تغییر ایجاد کردن برای برای پوست وجود دارد که استفاده از برچسب‌ تاتو موقت زنانه مردانه یک راهکار سرعتی و نتیجه‌بخش است.خوشبختانه هزینه‌ای که برای برچسب تاتو زنانه مردانه لازم است، خیلی مقرون به صرفه‌تر از تعویض کامل تاتو زنانه مردانه ها تمام می‌شود. از طرفی دیگر نیز این راهکار سرعت بیشتری دارد و فقط در یک روز می‌توان تغییر چشمگیری برای برای پوست ایجاد کرد.انتخاب برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوستدر واقع متریال این برچسب‌ها، تقریبا شبیه برچسب تاتو همه کاره (اغلب پلاستیکی یا کاغذی) است و خاصیت پوشش‌دهی مناسبی دارند. این برچسب‌ها در ابعاد، طرح‌ها، رنگ‌ها و کیفیت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توان بسته به نیاز، نوع مناسب را انتخاب کرد. این لایه‌های نازک که یک سمت آنها چسبی است و روی سطح تاتو زنانه مردانه می‌چسبند، راهکاری برای بازسازی و تنوع برای برای پوست هستند. اما باید نکاتی را برای انتخاب رعایت کرد که در ادامه آنها را بیان کرده‌ایم.


انتخاب بهترین برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست


معیارهای مختلفی برای انتخاب یک پوشش عالی برای روی تاتو زنانه مردانه ها وجود دارد. شاید برای فردی تنها زیبایی ظاهری و ست شدن آن با سایر لوازم برای پوست ملاک باشد و برای فرد دیگر فقط پوشش‌دهی نواقص و جنس با کیفیت مد نظر باشد.


نکات مهم برای انتخاب برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست


اما در این بین نیاز به راهنمایی‌های دقیقی وجود دارد تا به وسیله آنها بتوان بهترین انتخاب و مناسب‌ترین گزینه را به کار گرفت. پیشنهاد می‌کنیم نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم را برای انتخاب بهترین پوشش، در نظر داشته باشید.


1. انتخاب رنگ مناسب تاتو برچسبی


انتخاب رنگ یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد و بهتر است طوری باشد که با سایر المان‌های برای پوست همخوانی داشته باشد.


حتی توصیه می‌کنیم تم مناسب برای زمینه تاتو زنانه مردانه ها را در نظر داشته باشید. یعنی حتما باید رنگ بدنه تاتو زنانه مردانه را برای انتخاب برچسب مناسب در نظر بگیرید. زیرا حاشیه مناسبی را برای ظاهر آن بتوانید ایجاد کنید.برخی از انواع برچسب‌های تاتو زنانه مردانه هستند که تقریبا کاغذی هستند. از طرفی محیط برای پوست دمای بالاتر و گاهی رطوبت بیشتری را نسبت به بقیه‌ی قسمت‌های بدن دارد. به همین دلیل ممکن است این نوع از برچسب‌ها مناسب نباشند و پس از مدتی کنده شوند. 


3. انتخاب طرح مناسب‌تر برچسب تاتو


تنوعی از طرح‌ها برای برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست وجود دارد که می‌توان طبق سلیقه، گزینه مناسب را انتخاب کرد. اما بهتر است از طرح‌های ضد و نقیض با سایر وسایل پرهیز کنید. 


4. توجه به قابلیت شستشو برچسب تاتو موقت اسپری بزن دادا


یکی از نکات مهم در برای پوست ها به بهداشت آنها مربوط می‌شود. برای این منظور اغلب لازم است روزانه قسمت‌هایی از تاتو زنانه مردانه ها را پاکسازی کرد. 


از این رو باید به قابل شست و شو بودن یا نبودن برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست حین خرید توجه کنید.


5. برچسب مناسب برای بدنه تاتو زنانه مردانه


برای بین تاتو زنانه مردانه ها که کوتاهی وجود دارد نیز نوع مناسبی را تهیه کنید تا حین نصب نیازی به برش ابعاد بزرگ برای کوچک شدنشان وجود نداشته باشد.شاید برخی از افراد بدون این لوازم نیز بتوانند برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست را نصب کنند. اما اگر هدف شما تمیز در آوردن کار باشد، قطعا به کمک ابزار، خیلی بهتر به این اهداف خواهد رسید. برای این منظور ابزار زیر لازم است:



بیشتر بخوانید : روکش موقت لمینت متحرک دندان 




مراحل نصب برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست


حالا با توجه به نکات ارائه شده و تهیه برچسب مناسب، بهتر است روش نصب اصولی و صحیح آنرا برایتان مرحله به مرحله بیان کنیم. 


کار سختی نیست و فقط باید زمان کافی را صرف کنید و دقت کاملی برای نصب به خرج دهید. 


مرحله اول؛ آماده کردن تاتو زنانه مردانه ها برای پوشش دادن


روش برچسب زدن به تاتو زنانه مردانه


اگر می‌خواهید نتیجه تمیزکاری خود را در مرحله آخر نصب برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست شاهد باشید، بهتر است 2 کار بسیار مهم را در ابتدا انجام دهید:


مرحله دوم؛ دقت در اندازه‌گیری


اندازه‌گیری دقیق یکی از موثرترین نکات برای تمیز در آوردن  تاتو زنانه مردانه است. 


این مورد را با دقت بسیار بالایی انجام دهید تا بتوانید تمام سطح تاتو زنانه مردانه را بپوشانید. با خط کش یا متر اندازه‌های دقیق برای هر تاتو زنانه مردانه را روی برچسب علامت بزنید.


اندازه‌گیری دقیق برای برچسب زدن تاتو زنانه مردانه


مرحله سوم؛ نصب


حالا باید برچسب‌ها را با دقت چسباند. نکته مهم و سخت برای اکثر افراد همینجاست. برای این کار حوصله به خرج دهید؛ به آرامی  برچسب را از کاغذ جدا کنید و دقیق روی پوست تاتو زنانه مردانه قرار دهید.


به آرامی با با دست مابقی برچسب را به سمت پایین بکشید و گاهی با دستمال روی آن بکشید تا اگر هوایی وجود دارد خارج شود. کاملا موازی آنرا ادامه دهید. تا وقتی هوایی وجود دارد پایینتر نروید بتر با حوله گروم عمل تاتو برچسبی زدن روی پوست را انجام دهید


مرحله چهارم؛ سشوار بکشید


برای اینکه برچسب تاتو زنانه مردانه برای پوست را کاملا روی تاتو زنانه مردانه ها تثبیت کنید، لازم است تا آنرا سشوار بکشید. کمی حرارت بالا و کشیدن دستمال یا با دست روی تاتو زنانه مردانه ، تاثیر ماندگاری برای این موضوع دارد.  حتی بهتر است تا مطمئن نشدید هوا خارج شده است، سراغ قسمت دیگر نروید. باید برای این منظور حوصله کنید.


اگر طرح های کلی و آماده در ورقهای تاتو مورد پسند شما نیست، سعی کنید با استفاده از قلم های روان نویس این کار را خودتان انجام دهید.قبل از شروع به طراحی تاتو، طرح خود را در نظر بگیرید.سپس طرح را بکشید یا چاپ کنید. تاتو فقط برای چند روز روی پوست باقی خواهد ماند، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما واقعا آنچه هست که می خواهید.«طرح های تاتو» را در موتورهای جستجوگر مرور کنید، احتمال دارد تصاویر جدید و مورد علاقه زیادی را بدست بیاورید.


چند نمونه طرح پرطرفدار شابلون برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه زنانه تاتو موقت 

هنگامی که طرح کشیده می شود، جوهرهای رقیق موجود در روان نویس، به آسانی از کاغذ به پوست شما منتقل می شود.به سادگی طرح خود را با داد روی کاغذهایی مانند کاغذ رسم یا کاغذ پوستی بکشید، و سپس با استفاده از روان نویس، روی آن تکرار کنید.تا آنجا که می توانید خطوط را با استفاده از روان نویس پُر رنگ کنید، اما هیچ نیازی به ایجاد سیلی از جوهر نیست!


چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟

اگر حوصله خواندن مطلب را ندارید روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم را ببینید:

فیلم چطور تاتو موقت انجام بدهیم؟

• همچنین می توانید طرح مورد نظر خود را چاپ و سپس با یک روان نویس تیره پُر رنگ کنید.• محل تاتو را مشخص کنید. سعی کنید آن محلی را انتخاب کنید که چسباندن آن برای شما راحت باشد.


نمونه پرطرفدار شابلون برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه زنانه  

نحوه طرح شابلون برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه زنانه تاتو

آموزش مراحل شابلون برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه زنانه  

شابلون برچسب تاتو موقت زنانه دخترانه مردانه زنانه تاتو بسازیم


اگر آن محل در دسترس نیست، از یک دوست کمک بگیرید.

اگر مدرسه شما اجازه تاتو نمی دهد، محلی را انتخاب کنید که معلمان به راحتی نتوانند آن را ببینند.


چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟

یک تکه پارچه را با آب گرم مرطوب کنید.کاغذ را منطبق با طراحی خود روی محل مورد نظر قرار دهید.پارچه مرطوب را محکم بمدت 30 ثانیه روی کاغذ تاتو فشار دهید.آهسته و به آرامی گوشه کاغذ را بلند کنید و ببینید که آیا طرح به طور کامل به پوست شما منتقل شده یا نه.اگر نشده باشد، نیاز است ک پارچه را مجدد برای چند ثانیه روی کاغذ قرار دهید، و سپس دوباره زیرچشمی نگاه کنید.هنگامیکه کار تمام شد، کاغذ را بردارید. اجازه دهید تا تاتو خشک شود، مراقبت کنید که تصویر چاپ شده روی پوست شما با لباس یا سایر نقاط بدن ساییده نشود.تاتوی خود را خوب تماشا کنید! زیرا زیاد دوام نخواهد داشت اما برای رفتن به یک مهمانی یا جلسه، یا به همراه لباس برای یک روز یا بیشتر زیبا بنظر خواهد رسید.



  • نکته: وقتی که با آب تماس پیدا کند، تصویر بسرعت پاک خواهد شد.

چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟

برای اینکه تاتوی شما واقعی به نظر رسد و مقداری پودر بچه روی تاتوی خود بپاشید بطوریکه کل تاتو را بپوشاند.

اگر پودر بچه ندارید از لوسیون های مخصوص ضد خارش یا آرد ذرت هم می توانید استفاده کنید(البته به لحاظ قیمت فکر می کنم پودر بچه به صرفه تر باشد) اضافات پودر را که به پوست نچسبیده اند را از روی دست خود پاک کنید و در نهایت با اسپری مو آنرا تثبیت کنید.


چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟


چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟

نکات مهم:

  • مهم نیست که  از چه تکنیک تاتو موقت استفاده می کنید، ابتدا  در یک ناحیه کوچک پوست تست کنید تا مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.
  • استفاده از اسپری مو یکبار کافی است.
  • یک لایه یا دو لایه پودر بچه را روی تاتو موقت بمالید و ازاسپری مو استفاده  کنید تا عمر خال کوبی طولانی تر شود.
  • خال کوبی را با کمک باند مایع پوشش دهید طول عمر این روش طولانی تر از اسپری مو است.
  • اگر از یک ماژیک استفاده کنید، یک خط کوچک دور از دید  روی پوست بکشید تا ببینید به آن حساسیت دارید یا نه؟
  • ماژیک ها  مواد شیمیایی دارند. اگر روی پوست   بچه استفاده می کنید، از قلم هایی استفاده کنید که “برای استفاده روی پوست” امن است.
  • اگر میخواهید یک خال کوبی طولانی مدت داشته باشید، خال کوبی حنا  انجام دهید.
  • قبل از لمس کردن طرح،  صبر کنید تا خشک شود.
  • اطمینان حاصل کنید که آن را بر روی پوست استفاده کنید که زخم باز ندارد.
  • اطمینان حاصل کنید که هنگام استفاده ازاسپری مو، آن را به آرامی اسپری کنید، بنابراین طراحی (ها) از بین نمی روند.
  • هرگز برای  کودکان  از حنا استفاده نکنید. آنها می توانند به شدت حساسیت نشان دهند و دچار زخمهای دائمی شوند.
  • اسپری مو را  یکبار در زمان طراحی استقاده کنید اما اگر طرح تان شروع به کمرنگ شدن کرد می توانید دوباره استفاده کنید.
  • بجای پودر بچه از جوش شیرین استفاده نکنید.
  • دوش گرفتن با آب گرم باعث کم رنگ شدن طرح شما می شود .بعد از دوش گرفتن می توانید روی طرح اسپری مو بزنید.

فیلم چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟

ماژیک های Graphic Liner هم انتخابهای خوبی هستند نوک ماژیک ها بسته به انتخاب شما ضخامت های متفاوتی دارند.

چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟
چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟


چگونه خودمان تاتو موقت تهیه کنیم؟برچسب تاتو موقت برچسب تاتو موقت دخترانه برچسب تاتو دیجی کالا تاتو موقت در خانه تاتو موقت را از کجا بخریم برچسب تاتو بزرگ چگونه برچسب تاتو موقت را بچسبانیم تاتو موقت با ماندگاری بالا خرید برچسب تاتو دائم